Flexpulse Rijschoolsoftware Helpdesk

Gemak dient de mens!

Om u als klant nog beter van dienst te zijn, maken wij gebruik van een online helpdesk. Hierdoor kunnen wij u effectiever en sneller van dienst zijn. U kunt direct een hulpverzoek/ticket verzenden naar onze online helpdesk, u doet dit door op het vraagteken in de rechter bovenhoek van iedere pagina van PlanRijles te klikken. Uw hulpverzoek komt vervolgens op de juiste afdeling bij ons binnen inclusief alle benodigde achtergrondinformatie. Wij zullen uw aanvraag dezelfde dag in behandeling nemen. Een e-mail sturen of telefonisch contact is natuurlijk ook altijd mogelijk. Daarvoor verwijzen wij u graag naar de contact pagina.

 

Flexpulse Rijschoolsoftware Helpdesk
Ook wanneer Flexpulse Rijschoolsoftware Helpdesk gesloten is kunt u een hulpverzoek/ticket achter laten voor onze medewerkers. Dit bericht zal de volgende werkdag nog door onze helpdesk in behandeling worden genomen. Ook buiten kantooruren en in weekenden is de helpdesk telefonisch bereikbaar voor spoedgevallen en problemen die echt niet kunnen wachten.

Video handleiding Flexpulse PlanRijles

Voor veel onderdelen van PlanRijles zijn video handleidingen beschikbaar. Hiermee kunt u – wanneer het u uitkomt – de werking van bepaalde onderdelen van de PlanRijles software terug kijken.

Video Instructie Handleiding

Flexpulse Rijschoolsoftware Helpdesk

Bekijk nu onze You Tube videohandleidingen

Leer snel werken met onze software!

Informatiepagina Mollie

Accepteer online betalingen in PlanRijles!

Flexpulse zelf proberen 2

Veel gestelde vragen

De Flexpulse rijles planner “PlanRijles” is geschikt voor iedere rijschoolhouder, onafhankelijk het aantal medewerkers of vestigingen.

Natuurlijk is dit mogelijk. In de meeste gevallen is het mogelijk zonder verlies van data over te stappen op de rijschoolagenda en planningssoftware van Flexpulse.

Flexpulse levert zeer gebruiksvriendelijke software. Het programma is uitgebreid en kritisch getest door ons en uw collega ondernemers. Flexpulse is mede ontwikkeld door personen met jaren lange ervaring in de rijschoolbranche. Daarnaast luisteren wij kritisch naar u als gebruiker van onze software. Verschillende collega rijschoolhouders die eerder andere rijschoolsoftware hebben gebruikt geven duidelijk aan dat met Flexpulse beduidend minder handelingen nodig zijn om de administratie in goede banen te leiden. Het aanpassen van gegevens en opvragen van overzichten is zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te realiseren! Mocht u desondanks toch met vragen en of opmerkingen zitten, neem dan contact op via onze online helpdesk.

Ja, dat kan. Neem contact met ons op via e-mail of telefoon wij maken dan een geheel vrijblijvende afspraak met u. Hiervoor komen wij bij u op locatie, de enige voorwaarde is dat u de beschikking heeft over een computer met internetverbinding. Ook bestaat er de mogelijkheid een online demo te krijgen. Erg handig indien u erg weinig tijd heeft, maar wel een goede indruk wilt krijgen van de mogelijkheden van ons pakket!

In principe werkt Flexpulse op iedere computer met internetverbinding ongeacht welk besturingssysteem er gebruikt wordt. Dit is te danken aan het feit dat de software geheel online geplaatst is. Hierdoor kunnen wij flexibiliteit garanderen en bestaat er de minste kans op storingen. Wij bieden volledige ondersteuning en updates ongeacht welk besturingssysteem u gebruikt. Hierdoor zijn wij ook reeds voorbereid op toekomstige nieuwe besturingssystemen en andere ontwikkelingen in de IT.

Wij willen graag dat u klant bij ons blijft. Wij zullen daarom alles in het werk stellen om u tevreden te houden. Mocht u om welke reden dan ook willen of moeten stoppen, dan kunt u per maand opzeggen.

Wij maken gebruik van een online helpdesk. Hierdoor kunnen wij u beter van dienst zijn en eventuele problemen vrijwel direct oplossen. Zelfs wanneer de helpdesk offline is kunt u een vraag achter laten voor onze medewerkers. U klikt hiervoor simpelweg op de supportknop, vult de gevraagde gegevens in en laat een bericht/vraag achter. Dit bericht zal dan dezelfde dag nog in behandeling worden genomen. Ook buiten kantooruren en in weekenden zal onze support in de meeste gevallen bereikbaar zijn. In uitzonderlijke situaties zal uw vraag of probleem pas de volgende werkdag in behandeling worden genomen. In noodgevallen kunt u ons natuurlijk ook telefonisch benaderen. Indien u onverhoopt te woord wordt gestaan door een telefoonbeantwoorder, spreek dan duidelijk uw naam en telefoonnummer in, wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug.

Wanneer u uw logingegevens bent vergeten, klik in het inlogscherm op “wachtwoord vergeten” en geeft u uw rijschoolcode en het e-mailadres op. Vul het e-mailadres in waarop u correspondentie van PlanRijles ontvangt. Binnen enkele minuten ontvangt u dan een nieuw wachtwoord.

Flexpulse is steeds bezig haar systemen te verbeteren om zoveel mogelijk de wensen van onze klanten te vervullen. Iedere maand voegen we nieuwe updates / functionaliteiten toe. Mocht u echter zeer persoonlijke wensen hebben, kunnen deze altijd in goed overleg besproken en eventueel begroot worden.

Natuurlijk bieden wij u de mogelijkheid voor een training op locatie. Afhankelijk van het aantal deelnemers kunnen wij extra personeel inzetten om het allemaal soepel te laten verlopen. Iedereen ontvangt op deze manier de aandacht die hij/zij verdient. Wij zullen op deze dag een uitgebreide demonstratie geven van ons product en tevens is er volop ruimte om onder deskundige begeleiding het systeem zelf uit te proberen en te ontdekken. Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen.

Google Play klein
appstore klein

Probeer onze software zelf!