Flexpulse Rijschoolsoftware Helpdesk
Om u als klant nog beter van dienst te zijn, maken wij gebruik van een online helpdesk. Hierdoor kunnen wij u effectiever en sneller van dienst zijn. U kunt direct met een van onze medewerkers chatten via de knop linksonder op iedere pagina van deze website. Een e-mail sturen of telefonisch contact is natuurlijk ook gewoon mogelijk. Daarvoor verwijzen wij u graag naar de contact pagina.

Ook wanneer de Flexpulse Rijschoolsoftware Helpdesk offline is kunt u een vraag achter laten voor onze medewerkers. U klikt hiervoor simpelweg op de supportknop, vult de gevraagde gegevens in en laat een bericht/vraag achter. Dit bericht zal dan dezelfde dag nog door onze Flexpulse Rijschoolsoftware Helpdesk in behandeling worden genomen. Ook buiten kantooruren en in weekenden zal onze Flexpulse Rijschoolsoftware Helpdesk in de meeste gevallen bereikbaar zijn. In uitzonderlijke situaties zal uw vraag of probleem pas de volgende werkdag in behandeling worden genomen.